Hur reagerar och agerar vi när helvetet bryter löst, pressen ringer, kunderna skäller och du ser dig själv på löpsedeln. Vi lever i en värld där information sprids otroligt snabbt, inte minst via sociala medier. Om det är sant eller inte spelar inte alltid någon större roll – skadan är skedd. Är du förberedd på vad ni ska göra om och när det händer? Om inte – då är det dags!
Ur innehållet:
Seminariet kan skräddarsys till innehåll och längd. Allt från en inspiration under en personalkväll till en heldags workshop.
Framgångsrika företag tar hand om sina kunder. Det innebär att förstå kundernas behov och att ta ansvar för kundernas helhetsupplevelse. Hur vill ditt företag uppfattas av era kunder? Hur får ni alla medarbetare att bli extremt kundfokuserade?
Kundens upplevelse är minst lika viktig som pro-dukten eller tjänsten. Ett dåligt bemötande kan få kunden att vända sig till någon annan. Med små medel kan vi förhöja kundens upplevelse och göra honom/henne till en lojal kund.
Tillsammans dyker vi ner i det mysterium som kallas kundupplevelse och service. Vi vill ge dig en kväll med tankar och aha-upplevelser som du sedan kan gå hem och ha nytta av.
Inspiration hämtar vi från några av mästarna på kundupplevelser och diskuterar hur ditt företag kan skapa kundupplevelser i mästarklass.
Seminariet kan skräddarsys till innehåll och längd. Allt från en inspiration under en personalkväll till en heldags workshop.
Ur innehållet:
Plötsligt blev vanligt skånskt brännvin en unik världsprodukt och premiumvarumärket ABSOLUT. Alla företag och organisationer har sitt eget varumärke. Via ABSOLUT och andra kända varumärken landar vi i våra egna varumärken och vad som kan hjälpa och stjälpa.
Vi tittar närmare på ert varumärke och hur det påverkar er organisation och er image. Att få alla i organisationen att dra åt samma håll stärker varumärket.
Seminariet kan skräddarsys till innehåll och längd. Allt från en inspiration under en personalkväll till en heldags workshop.
Ur innehållet:
Under en längre workshop knyter vi ihop nuet med det framtida arbetet:
Att bli arbetslös är inte kul, men det innebär också många möjligheter till en ny och spännande framtid. Tillsammans rotar vi i verktygslådan för att titta på verktygen som finns och se hur de används bäst för att hitta det nya intressanta jobbet.
Mycket diskussion om tips, trix och de fällor man inte vill hamna i. Dessutom gruppövningar och praktiska moment. Innehållet anpassas efter gruppens behov och önskemål.
Ur innehållet:
Seminariet vänder sig organisationer och företag som jobbar med arbetslösa, coachning och matchning.